Skip to content

Wolsafari: Penelope’s Craft Shop

9 juli 2013

En dan alweer nummer 3 van de wolsafari die ik ondernam met HAAKT. In de Kerkstraat te Amsterdam zit sinds kort Penelope’s Craft Shop. Ik had haar al wel eens gezien op Katies Cozy Craft Corner die maandelijks in De Nieuwe Anita wordt georganiseerd waar ik wel eens kom. Ik wilde dan ook al tijden eens haar nieuwe winkel bekijken.

De winkel valt meteen op omdat er voor de deur een fiets staat die volledig is ingepakt met gebreide lapjes.

Fiets Penelope's Craft Store wolsafari roest amsterdam

De winkel is prachtig ingericht. De wand aan de achterkant van de winkel, waar de workshops plaats vinden, is gemaakt door haar man die kunstenaar is. De wand is een echte eyecatcher. De overige wanden hangen van top tot teen vol met wol, je kan zelfs wol per gram van de klos kopen. Malia is ook actief op facebook en op twitter, waar ze je op de hoogte houdt van de workshops en nieuwe materialen die in haar shop te vinden zijn.

IMG_0804 IMG_0805

Naast het enorme scala aan prachtige garen worden er ook leuke hebbedingen, patronen en boeken verkocht.

Wat mij dan weer opviel toen we enige tijd later naar buiten wandelden, is dat in deze straat Cafe de Klos zit.

IMG_0811

Natuurlijk schreef haakt hier ook een stukje over.

Hier vind je Weldraad.

Hier vind je De Afstap.

Binnenkort een verslag van de 2 winkels die ik op wolsafari in Berlijn bezocht!

2 reacties leave one →
  1. Linda permalink
    1 september 2013 16:50

    Ik ben komende week in Berlijn. Welke winkels heb je bezocht?

Geef een reactie

