Skip to content

“Inspired by…… Kim Welling” bunting.

24 juni 2013

De laatste tijd vooral druk bezig geweest met het haken van slingers. Bij de ETSY CRAFT PARTY zat een kaart van Kim Welling met prachtige kleuren. Naast het haken van een slinger in die kleuren, leek het mij leuk er wat bij te haken wat weer terug kwam op de kaart.

Dit is het resultaat. Wat denk je? Ik kijk nu al uit naar een volgende kaart om hetzelfde mee te doen. Ik voel een thema aan komen…..

***

Lately I have been busy with crocheting buntings. During the ETSY CRAFT PARTY I received an card designed by Kim Welling which inspired me to make a bunting in those colours. Besides the bunting I also made some of the illustrations in crochet.

What do you think? I am looking forward to the next card which will inspire me. I feel a themeĀ coming up….

Afbeelding

Geef een reactie

