Skip to content

Etsy Craft Party, To Blog or not to Blog en een slinger hoort erbij.

22 juni 2013

Donderdag was ik naar de Etsy Craft Party georganiseerd door het Ka-Ching collectief. Ik volgde daar de workshop van Kim Welling om een feelgood (in mijn geval een feelbad) kaart te maken. Bij mij aan de tafel onder andere Imke Verhoef en Maaike die ik via twitter ken.

Afbeelding

Met Imke had ik het over bloggen. To Blog or not To blog. Dit bleef de laatste dag in mijn hoofd hangen en heb besloten om het bloggen te benaderen als zijnde een archivering van de dingen die ik maak of die mij inspireren. To Blog dus, maar niet een fanatieke blogger.

Afbeelding

In de tussentijd kreeg ik weer een bestelling voor een slinger. Een voor op een jongenskamer van een kindje dat net geboren is. Slingers zijn leuk en simpel om te maken. Hier te koop. Maar om een lang verhaal af te ronden.

Afbeelding

In de goodiebag die ik kreeg bij de ETSY party vond ik een kaart van Kim Welling. Ik besloot bij die kaart een slinger te maken. Ik heb hier nog meerdere kaarten liggen dus ik vermoed dat er nog meerdere volgen.

Afbeelding

Fijn weekend!

2 reacties leave one →
  1. 22 juni 2013 11:36

    Ziet er allemaal gezellig uit zo’n Etsy Craft Party. En je slingertje bij de kaart van Kim Welling is erg leuk. Super foto met wolkje en boompje!

Geef een reactie

