Skip to content

Punniken / I Cord

14 juli 2012

Geinspireerd door het plaatje van deze slinger die ik op Pinterest voorbij zag komen, dacht ik dat kan makkelijker. Lang leve de punnikmolen en restjes wol. Dit is een begin. De slinger wordt nog langer uiteindelijk. Voor morgen in mijn kraam op de Sunday Market.

Afbeelding

En dat bracht mij vervolgens op het volgende idee. Gelukkig kreeg ik bij de uitvoering wat hulp van de man des huizes die wat handiger is met het buigen van ijzerdraad.

Say my name šŸ™‚ ..doordat er ijzerdraad in zit, kan hij dus ook hangen.

Afbeelding

Als je niet naar de Sunday Market kan komen, kan je gelukkig altijd terecht in mijn Etsy Shop.

One Comment leave one →
  1. floortjewartenbergh permalink
    14 juli 2012 23:16

    Wat gaaf! Je naam in punnikkoord! Succes morgen.

Geef een reactie

