Skip to content

Happy Valentine!!

14 februari 2012

May I present my 2 greatest loves for today? 1: My new hat, madebyroest! 2: My new app: Incredibooth, only free for Valentinesday, makes 4 pictures in a row just like a photobooth. So hurry up en get it. Happy Valentine!
20120214-102441.jpg

4 reacties leave one →
  1. 14 februari 2012 14:07

    Ik wil ook zo’n muts maken! Heb je hier een patroon van die ik kan gebruiken/kopen? Hij is echt super!

    • 14 februari 2012 14:27

      Hallo Yodorien,
      Ik heb het een beetje uit mijn hoofd gedaan šŸ™‚ ik wil hem wel uit werken als patroon. Kan je goed haken?

      • 14 februari 2012 14:34

        Dat zou super zijn! Ik kan al aardig haken en ben bekend met de haaktermen, dus dat moet wel goed komen :).

  2. 19 februari 2012 20:53

    Wat is ie goed je muts!!

Geef een reactie

