Skip to content

ROEST: COWL/SJAAL vliegen de deur uit.

10 februari 2011

De gehaakte cowls/sjaals vliegen de deur uit. Ze zijn voor 40,- euro in iedere gewenste kleur te bestellen. Ze zijn in het rond gehaakt en hebben geen zichtbare naad. Door de open steek is hij luchtig en niet benauwend. Je kan hem 2 of 3 x omslaan.

Reeds gemaakt: Aquablauw (2), Okergeel (2), Limegroen, Oudroze, Rood.

 

7 reacties leave one →
  1. Gea permalink
    10 juli 2011 14:55

    Prachtige sjaals! Is het patroon ook te koop zodat ik er zelf één kan haken?

  2. fleur permalink
    30 mei 2012 11:16

    mooi

  3. Rianne permalink
    28 augustus 2012 22:33

    Welke wol en kleurnummers heb je hiervoor gebruikt? Ze zijn prachtig!

    • 29 augustus 2012 08:54

      Ik gebruik Canada hiervoor dat kan je bij haakt.nl vinden. De gele had ik gemaakt van soort mohairmix maar die kan ik nergens meer vinden.

  4. Marielle permalink
    12 juli 2013 22:38

    Hoi!
    Ik begrijp dat je dit patroon inmiddels verkoopt.
    Vraagje: is het patroon beschreven en zit er een haakschema bij?

    Groet,
    Marielle

Geef een reactie

