Skip to content

ROEST met dank aan Meiden On Toer

10 januari 2011

Kerst 2009 leerde mijn schoonmoeder mij lossen en vasten. Nog geen twee maanden later schreef ik mij in bij een workshop van Meiden On Toer om nog meer steken te leren. Ook de Amigurumi workshop heb ik bij ze gevolgd. Bij deze dus een BIG THANK YOU aan Ploon en Eveline. Bekijk de site hier of word vrienden met ze op facebook.

2 reacties leave one →
  1. Mei-Ling permalink
    12 januari 2011 09:54

    Wat? Amigurumi workshop? Dat wist ik niet! Was dat voordat wij onze haakrelatie kregen? 🙂

    • 13 januari 2011 19:04

      Onze haakrelatie die overigens flink aan het afkoelen is! Maar dat was voor jouw tijd ja.

Geef een reactie

